niedziela, 6 września 2020

Gwiazdki

Dzień dobry :)

Dopiero wrzesień, wiem.
U mnie już na całego rozpoczął się sezon zimowy.
Każdy kto zajmuje się rękodziełem wie, że na wytworzenie produktu potrzeba czasu. I tak jest z gwiazdkami, że trzeba ich pierwsze trochę narobić (wieczorami), później pięknie usztywnić (potrzebny jest czas na wyschnięcie - czasem nawet 2 dni), zapakować. I później już tylko sprzedawać.

W grudniu, gdy wszyscy już myślimy o świętach (ja też), gdy są jarmarki bożonarodzeniowe, trzeba normalnie pracować na etacie - nie ma już za bardzo czasu na dzierganie. Na przykładzie lat wiem, że w grudniu właściwie już nic się nie zrobi. Co roku mam to samo, że w grudniu, tak 2 tygodnie przed gdy dużo osób pyta mnie o ozdoby ja mam ich końcówkę i po prostu fizycznie już nie dam rady ich dorobić.

Także powolutku już pokazuje ozdoby, które już są w ozdobie. Serdecznie zapraszam - jeżeli Wam się spodobają - do zakupu. Można pisać na mój adres mailowy: dorotacs@wp.pl lub zamawiać przez sklep internetowy Sklep Sielska chata

Każda gwiazdka jest zapakowana w celofanowy woreczek, przewiązany rafią. Można taką gwiazdkę włożyć do kartki z życzeniami - zostaje jako pamiątka na lata.
Gwiazdki mam w kolorach:
 - biały,
 - écru,
 - jasny popiel,
 - ciemny popiel,
 - czarny.

Aktualnie w ofercie mam 20 wzorów gwiazdek.
Serdecznie zapraszam.









3 komentarze:

  1. Śliczności.:) Chyba pierwszy raz widzę śnieżynki w innym kolorze niż biel. Ze zdumieniem zachwycam się czarnymi. Serdeczności Dorotko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wysyp Gwiazdek :) Mnie też zaskoczył inny kolor , ale bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne i te kolory takie niebanalne🌷

    OdpowiedzUsuń

Zazdrostka w renifery