środa, 29 maja 2019

Powitanie na nowym Blogu

Witam serdecznie :)
Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć.
W związku z tym iż w moim ŻYCIU znowu zaświeciło słońce -  może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych.
Zapraszam wszystkich.
Coś kliknęłam, cos usunęłam i okazało się, że na "starym blogu" nie mogę już zamieszczać postów. Nic się nie da zrobić :( Postaram się tutaj wkleić te moje zapamiętane posty i zdjęcia robótkowe. Może chociaż połowę odzyskam.  Już tutaj przepraszam, że co niektóre posty będą powtórne, ale najnormalniej w świecie szkoda mi aby zniknęły :(
 
Witam w PRACOWNI Sielska chata!
Rozgośćcie się proszę :)
 
 

2 komentarze:

  1. 41 yr old Speech Pathologist Ira Prawle, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like Topsy-Turvy and Vacation. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Sportvan G30. przejscie na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Zazdrostka w renifery