niedziela, 5 kwietnia 2020

Firaneczka z WRÓBLAMI

Dzień dobry :)

Mogę powiedzieć, że chyba z rok nie robiłam zazdrosek. Przez ostatni czas dziergałam przede wszystkim czapki. Miałam liczyć ile ich zrobiłam, ale straciłam rachubę. 
Jednak zatęskniłam za cienkim szydełkiem, kordonkiem i delikatnością robótki która z tego wychodzi. 
Nie wiem czy to jest "choroba zawodowa" ale w domu nie mam w ogóle sztucznych firanek. Zresztą ja w ogóle nie mam firanek :)
Mam tylko nieduże, szydełkowe firaneczki a w pokojach mam tylko lniane lambrekiny.
Może się narażę co niektórym ale nie umiałabym już mieć tradycyjnych firanek czy zasłon.

Zobaczcie moje ostatnie dzieło - firaneczka z Wróbelkami. Jest nieduża bo ma wymiary 90 cm długa i 60 cm szeroka.
Wzór powtarzalny to 30 cm.
Jeżeli podoba Wam się taka to zapraszam - robię na zamówienie.
Można ja zobaczyć także w sklepie https://pracowniasielskachata.com/







6 komentarzy:

  1. Mam chęć nauczyć się kiedyś szydełkowania :) Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta zazdrostka...Bardzo lubię szydełkowe prace sama teraz już nie robię...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    2.How to care for your hair between Salon Visits

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Top 10 Tips for a Better Shave [for ladies]

    5. The Best and Cheapest Hair Removal Salons in Singapore [2020 Edition] "

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zazdroska...tylko pozazdrościc...;-), a tak na poważnie, brawo, ponieważ stworzyłaś cos pieknego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :) Sama także nie zawieszam firanek ani zasłon, a mimo to je gromadzę, oczywiście te ręcznie robione. Są zbyt piękne, by całkiem się ich wyrzec :)

    OdpowiedzUsuń

Zazdrostka w renifery