czwartek, 16 kwietnia 2020

Siatki bawełniane


Dzień dobry :)

Czy Wy też macie wrażenie, że w ciągu ostatnich kilkunastu dni świat przewrócił się do góry nogami. Widzicie, że  nic nie jest takie, jak było?

Teraz właśnie kiedy informacje zmieniają się co godzinę, wszystkie ulubione miejsca są zamknięte( mam ochotę na carpaccio) , to ja zastanawiam się, jak za kilka miesięcy będzie wydalała sytuacja w moim otoczeniu. Jestem jednak w tej luksusowej sytuacji, że mam pewną prace - tak mi się przynajmniej.

Ale mimo tego potrzebuje normalności. 

Pracujemy aktualnie różnie: trochę zdalnie, trochę na dwie tury aby się nie spotykać z innymi współpracownikami i co oczywiste "za zamkniętymi drzwiami". To za czym tęskniłam - czyli wolnymi dniami- trochę zaczyna mnie przerastać, pomimo, że mam swoje pasje i zajęcia. I wiecie, widzę to teraz, jakie to właśnie jest ważne mieć te pasje. 

U mnie książki, szydełko, druty i dom.
Powstają między innymi siatki które wystawiam w moim sklepie internetowym www.pracowniasielskachata.com ale też mam nadzieje z moim towarem spotkać się z Wami na Jarmarkach. Może już latem? Kto wie?














„Torba została
wykonana według wzoru Siatka Ali autorstwa Konturek”.


6 komentarzy:

  1. Masz rację. Ja też uważam, że tym co mają pasje jest teraz łatwiej. Mnie ta narodowa kwarantanna wcale nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne siatki w fajnych kolorach:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam takich toreb na zakupy, bo ograniczam powoli plastik :) Takie siatki są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pamiętam podobne miała moja babcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super siatki i bardzo praktyczne☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mysle,ze twoje siatki sa super,zapraszam Dorotko do mnie,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń

Zazdrostka w renifery