wtorek, 2 czerwca 2020

Torba

Dzień dobry :)

Dawno mnie tutaj nie było.
Obietnice częstszego bywania na blogu i pisania to jedno, a życie to drugie.
Niestety - dzieje się i nie jest nudno a to najważniejsze.

Chciałam Wam tylko szybciutko pokazać nad czym ostatnio siedzę z szydełkiem poza zazdrostkami.
Zakopałam się w torbach z bawełnianego sznurka - podobno hit tego lata.

Torby są świetne. Mocne, pojemne i wygodne.
Zobaczcie sami.

Jeżeli chcecie cos więcej wiedzieć zapraszam Was do mojego sklepu internetowego
www.pracowniasielskachata.com






4 komentarze:

  1. Bardzo ładna torebeczka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde wspaniale sa te torby,gratuluje pomyslu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne te torby,sa jak cukiereczki,pozdrawiam Dorotko,ania

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie....już jestem w tych torbach zakochana ! CUDOWNE :)

    OdpowiedzUsuń

Zazdrostka w renifery